Veel gestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen (FAQ)

De “maak” tijd is afhankelijk van de betaalmethode en wanneer U dit nodig heeft.

  • Zodra uw bestelling betaald en afgerond is, worden de Rouwlinten vrijwel direct gemaakt.
  • Besteld U rouwlinten voor 15.00 uur (ma – vr) dan versturen we Uw lint dezelfde dag!
  • Let op: op zon- en feestdagen zal er geen zending geleverd kunnen worden (de pakket verzenders zijn dan gesloten). De bezorging schuift dan automatisch door naar de eerst volgende bezorg mogelijkheid.

Wij hebben alle kleuren ruim op voorraad. Omdat alles maatwerk is, snijden en bedrukken wij het lint speciaal voor U op maat. 

Bij ons zit er geen maximum aan het aantal letters, als er veel tekst op het lint moet dan kunnen we dat verdelen in bijv. 2 regels. 

Jazeker! Het is goed mogelijk om Uw eigen lettertype in een lint te verwerken. Waarschijnlijk hebben wij het lettertype van Uw keuze al in ons bezit, zo niet dan kunt U het naar ons toe mailen.
Hierover mag U altijd mailen of bellen. U kunt als U een bestelling plaatst, nadat U Uw adres gegevens heeft ingevuld, in het vak “opmerkingen” aangeven welk lettertype U wenst.

Jazeker! Wij kunnen uw lint ook bedukken met bijv. een foto of logo in kleur. Neem hiervoor gerust contact met ons op, en vertel ons Uw wensen. Maatwerk is onze specialiteit!

Er zijn enorm veel manieren hoe dit te doen. Een veel voorkomende manier is door het lint aan de bovenzijde samen te plooien en er vervolgens een ijzerdraad omheen te draaien. U kunt het lint nu gemakkelijk tussen de bloemen steken.

Let op: wij leveren geen bevestigingsmatriaal met het lint mee.

Dat kan eigelijk van alles zijn, en is natuurlijk erg persoonlijk.

Hieronder ziet U een aantal veel voorkomende teksten:

 

  • Een laatste groet
  • Onze laatste groet
  • Veel liefs
  • Vaarwel
  • Rust zacht
  • Lieve ….., rust zacht
  • Goede reis
  • Tot weerziens
  • Voor altijd in mijn/ons hart
  • Dag lieve ……
  • Ik zal je missen
  • Wij zullen je missen
  • Ik zal je nooit vergeten
  • We zullen je nooit vergeten
  • Wij zullen je missen
  • Tot weerziens
  • Met oprechte deelneming
  • Met liefde gegeven
  • Bedankt
  • Bedankt voor wie je was
  • Bedankt voor alles
  • Dank voor alle liefde
  • Je blijft in onze herinnering
  • Bedankt voor de fijne tijd samen
  • In onze harten leef je voort
  • We houden van je

Ja, het lint kan tegen (regen)water, echter het lint kan/mag niet gewassen worden, hierdoor is het mogelijk dat de afbeelding/tekst zal verdwijnen/vervagen.

Het lint kan/mag niet gewassen en/of gestreken worden, hierdoor is het mogelijk dat de afbeelding/tekst zal verdwijnen/vervagen.

U kunt het lint bij ons afhalen, echter erop wachten is niet mogelijk!

Stuur ons een mail met daarin de breedte, kleur, lettertype en tekst per lint. Vervolgens sturen zetten we Uw bestelling klaar in de webshop en kunt U de betaling verzorgen. Ophalen kan dan in overleg, meestal kan dit al na 1/2 – 1 uur.

Nee, dat klopt niet. U krijgt van ons binnen een aantal minuten na Uw bestelling, automatisch een orderbevestiging. Het komt voor als U besteld vanaf een “Hotmail” of “Gmail” adres, dat de orderbevestiging in de “ongewenste map” terecht komt. Mocht het zo zijn dat “ie” daar niet staat, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen de orderbevestiging dan nogmaals handmatig mailen.

Staat Uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op!